נציגי כחול לבן והמשותפת נפגשו; הממשלה תקום על קולה של יזבק

    איתי גדסי 3 Comment on נציגי כחול לבן והמשותפת נפגשו; הממשלה תקום על קולה של יזבק

    ממשלה מסוכנת לישראל: נציגי כחול לבן נפגשו עם שלושת הסיעות של המשותפת לקראת ההמלצה לנשיא המדינה. ח"כ ליברמן תקף את רוה"מ: "עוסק בדה לגיטמציה של כל אחד שלא מסכים אתו"

    הפגישה בכנסת היום
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת גנץ-לפיד-ליברמן המשותפת עולה שלב: היום (רביעי) נפגשו לראשונה בכנסת נציגי כחול לבן חברי הכנסת, עופר שלח ואבי ניסנקורן עם נציגי שלושת המפלגות הערביות, בל"ד, רע"מ תע"ל וחד"ש. על הפרק כמובן תמיכת הערבים בגנץ להרכבת הממשלה.

    ח"כ אחמד טיבי אמר לאחר הפגישה: "יצאנו מפגישה עם נציגי כחול לבן בה החלפנו עמדות בנוגע להמלצה לנשיא ובנושאים פרלמנטריים. עכשיו נחזור למוסדות המפלגות לקבלת החלטות.שני הצדדים דוחים על הסף את מסע השיסוי וההסתה".

    ח"כ אביגדור ליברמן התומך בבני גנץ לראשות הממשלה ואף נפגש אמש עם חבר הנגת כחול לבן אמר היום: "המצב הוא מצב חירום. היה מצופה מרוה"מ לפעול לפיוס לקרוב לנסות לאחד את כל הצדדים אחרי 3 מערכות בחירות", אמר ליברמן והוסיף, "במקום זה רוה"מ עוסק בדה לגיטמציה של כל אחד שלא מסכים אתו. הוא מפעיל מכונה אדירה של שטנה הסתה שקרים כנגד כל אדם שלא מקבל את דעתו".

    בינתיים הצרות בכחול לבן לא מפסיקות, לאחר שצביקה האוזר ויועז הנדל הודיעו כי יתנגדו להקמת ממשלה יחד עם הערבים, והודעתה של לוי כי גם היא תתנגד, לפיד ממשיך גם הערב במאמצים להקים ממשלה. כנראה מעריך שם שעם שלושה נמנעים יש לו עדיין רוב 59-58. מה שאומר שיאיר לפיד צריך את קולה של היבא יזבק, מהללת הרוצח סמיר קונטאר להקמת הממשלה.

    וזו הייתה הבטחת הבחירות הבומבסטית של לפיד ערב הבחירות:

    לאחר העליהום הגדול כנגד ח"כ אורלי לוי שהודיעה כי תתנגד להקמת ממשלה בתמיכת הערבים כפי שהבטיחה ערב הבחירות, כי היא מתנגדת לדעות המדיניות של המשותפת ולא לנושאים החברתיים. דפנה ליאל מפרסמת את דברי מקורבי לוי, "בניגוד גמור לפרסומים ולתדרוכים בתקשורת כן הייתה שיחה בין אורלי לבין עמיר גם אתמול, בנוסף לשיחות אחרות בה היא הבהירה את עמדתה ללא כחל וסרק".

    עוד הוסיפו, "תהום מפרידה בין השקפת עולמה של אורלי בתחום המדיני והביטחוני לבין זו של מרצ, וזה היה ידוע היטב לכולם. היא לא הסתירה זאת ואמרה את זה לאורך כל הדרך בקול רם – לפני הבחירות, במהלכן ולאחריהן".

    לדברי מקורבי לוי, "בפגישה שהתקיימה בין אורלי לבין עמיר מיד לאחר הבחירות היא שמה את הדברים על השולחן וכך גם בשיחות לאחר מכן. כך שלא הפתיעה איש, ומי שמתדרך אחרת פשוט לא אומר את האמת. כל טענה שהם מופתעים אינה אלא התעלמות במודע והיתממות".

    מקורביה תקפו את כחול לבן, "ההתרפסות להקמת ממשלת מיעוט בכל מחיר שנשענת על המשותפת ובכלל זה בל"ד, מנוגדת להשקפת עולמה של אורלי, וכן גם להשקפתם של רבים מתומכי כחול לבן והעבודה שמתנגדים לכך".

    שרת התפוצות ציפי חוטובלי שיבחה את האחריות שמגלה לוי בעיתות חירום: "‏אורלי לוי עשתה הערב את המעשה הנכון מוסרית. לצד ההתנגדות הפנימית בכחול לבן של יועז הנדל וצביקה האוזר, הפוליטיקה הישראלית מתחלקת היום בין אילו שמבינים שעוד יש ציונות ומצפון לבין מי שמוכנים למכור הכל בשביל לגנוב בחירות".

     

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      למה? אם הם משפ"פים עם האיב של כולנו, יותא הגיוני שהם יתפטרו.

    2. 2

      מה מצחיק?? סתומים! עוד תהפכו את המדינה.

    3. 1

      כל הכבוד ללוי הנדל והאוזר! אי של שפיות בים של טירוף. מוכרים פה את המדינה לערבים למי שלא שם לב! והכל בשביל שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה!!! לא עדיפה ממשלת אחדות שתתפרק תוך זמן קצר ואחריה העם שוב יאמר את דברו? עלינו להקיא את הפוליטיקאים המושחתים מכחול לבן וישראל ביתנו שבשביל שנאה אישית חסרת פשר מוכנים להרוס את מדינת היהודים האחת והיחידה שקיימת בעולם. תתביישו לכם!!! צאו מהפוליטיקה אנשים קטנים שכמוכם ופנו את המקום לאנשים שבאמת באים לשרת את הציבור ולא את האינטרסים הרעים והצרים של עצמם. ההסטוריה לא תשכח לכם את העוול שגרמתם למדינה שלמה, העם לא ימחל על היריקה בפרוצופו ואלוקים רושם הכל, סוף הבזיון שלכם לבוא!!!